Бринцева Олена Василівна старший викладач кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва Української інженерно-педагогічної академії. |
|
Освіта, кваліфікація |
2000, Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, спеціальність «Англійська мова і китайська мова», кваліфікація: філолог, вчитель англійської мови і китайської мови. |
Сертифікати, підвищення кваліфікації |
Українська інженерно-педагогічна академія, центр інженерної педагогіки,свідоцтво №2 від 24.03.2006р.Українська інженерно-педагогічна академія, центр інженерної педагогіки, свідоцтво №1518 від 03.02.2011р.Харківський Національний Університет Радіоелектроніки, кафедра іноземних мов, свідоцтво №2 від 12.10.2011р. Харківський Національний Університет Внутрішніх Справ, кафедра іноземних мов факультету №1, довідка №24/227 від 21.05.2020р. |
Сфери наукових інтересів | Методика викладання іноземних мов; методологічні проблеми упровадження змішаного, дистанційного і он-лайн навчання;методика предметно-мовного навчання. |
Викладає курси |
Іноземна мова (англійська); Іноземна мова професійно-ділового спілкування (англійська); Іноземна мова спілкування в академічному і професійному середовищі (англійська). |
Посилання на профілі |
Профілі: ORCID: https://orcid.org/0000-0002- ResearchGate: https://www.researchgate.net/ |
Найбільш вагомі публікації |
Кравченко Е.В. Аннотирование как вид учебно-методической деятельности при обучении иностранному языку/ Кравченко Е.В. // Матер. XLIV Міжнар. наук.-практ. конф. науково-пед. Працівників, аспірантів та співробітників гірничого факультету УІПА [«Освіта, наука, виробництво: інтеграційні процеси в умовах інформаційного суспільства»], 10-20 січня 2011 р. — Стаханов. : ГФ УІПА, 2011. – С. 90-94.Kravchenko H. V. Foreign language communicative competence of future teacher-engineers/ Kravchenko H. V. //Fishing industry of Ukraine, 2009. – № 7. – Р. 25-26. Кравченко Е.В. К вопросу о психограмме личности инженера-педагога/ Кравченко Е.В. // Матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф. [«Наукова молодь: досягнення та перспективи»], (2007 р.). – Л. : поліграфресурс, 2007. – С. 32-36. Кравченко О.В. Використання технології мовного портфеля в рамках гуманізації вищої технічної освіти / Кравченко О.В. //Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. – Донецьк : ДНТУ, 2009. – Вип. 4 (146). – С. 191-194. Кравченко Е.В. Телевидение в процессе обучения иностраннім язікам студентов технических дисциплин / Кравченко Е.В. // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць. – Х : УІПА, 2004. – Вип. 7. Бринцева О.В. Подорожна А.О., Особенности профессионально-ориентированного обучения иностранному языку студентов инженерно-педагогических специальностей. Scientific Indexing Services (USA), Citefactor (USA), International Innovative Journal Impact Factor SCIENTIFIC JOURNAL » VIRTUS» №6, Рубіжне, Луганська обл., 2016 – с. 101-104 Bryntseva O.V. Professionally oriented teaching of foreign language writing of engineering students. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць. Х. : УІПA, 2020. № 69. С. 85-91 http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/380/316 Bryntseva O., Podorozhna A. “How to organize independent work of master’s degree students in the foreign language teaching”.Сolloquium-journal. Warszawa (Polska), 2021. № 8 (95). Vol. 2.С. 49-52 (http://www.colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2021/03/colloquium-journal-895-chast-2.pdf) Bryntseva O., Monitoring Techniques In Foreign Language Learning In Engineering University. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. Харків : УІПА, 2021. №73. С. 104-111 Bryntseva O., Quality control forms of foreign language knowledge of Engineering students. Сolloquium-journal. Warszawa (Polska), 2022. №5(128). с. 32-35 https://colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2022/05/colloquium-journal-2022-128-2.pdf Bryntseva О. TEACHING FOREIGN LANGUAGE LISTENING WITH MOODLE TOOLS AT HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION //Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики [Електронний ресурс]: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред. І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. CC. 139-144 https://mans.edu.pl/fcp/iOEUfFzs9BjEkLTg1Y1BSe0N_YAVTHwIIOgIaTAIABCRvRQMEOjBBaHICPXNtSBk6PjIyBV4RBDYnD1cYTk8cOjYCEg/2/public/wydawnictwa/zbior_prac_tom_1__26012023.pdf |
Участь у наукових проектах |
Участь у виконанні НДР: Тема: «Інноваційні технології навчання як засіб вдосконалення мовної підготовки Тема: «Формування професійних компетенцій майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання іноземних мов» (2015-2017 рр.) – виконавець Тема: «Педагогічні умови комбінованого навчання іноземних мов студентів інженерно-педагогічних спеціальностей» (IV квартал 2017 р. – ІІІ квартал 2019 р.) – виконавец Тема: «Підвищення ефективності засвоєння навчально-професійної інформації студентами інженерно-педагогічних спеціальностей у процесі іншомовної підготовки» (2020-2021 рр.) – виконавець |
Рівень володіння ін. мовою (мовами) |
Англійська – рівень С1/С2 |