Universitetskaya St., 16 Kharkiv, 307/1.
733-79-57
fl@uipa.edu.ua

Elementor #272

 

  Бринцева Олена Василівна
старший викладач кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва  ННІ УІПА Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Освіта,
кваліфікація
2000, Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, спеціальність «Англійська мова і китайська мова», кваліфікація: філолог, вчитель
англійської мови і китайської мови.
Сертифікати,
підвищення кваліфікації

Українська інженерно-педагогічна академія, центр інженерної педагогіки,свідоцтво №2 від  24.03.2006р.Українська інженерно-педагогічна академія, центр інженерної педагогіки, свідоцтво №1518 від 03.02.2011р.Харківський Національний Університет Радіоелектроніки, кафедра іноземних мов, свідоцтво №2 від 12.10.2011р.

Харківський Національний Університет Внутрішніх Справ, кафедра іноземних мов факультету №1, довідка №24/227 від 21.05.2020р.

Сфери наукових інтересів Методика викладання іноземних мов; методологічні проблеми упровадження змішаного, дистанційного і он-лайн навчання;методика предметно-мовного навчання.
Викладає
курси

Іноземна мова (англійська); Іноземна мова професійно-ділового спілкування (англійська); Іноземна мова спілкування в академічному і професійному середовищі (англійська).

Посилання на
профілі

Профілі:
Google Академія: https://scholar.google.com/citations?hl=ru&authuser=1&user=ZUQufqQAAAAJ 

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2354-7901 

ResearchGate: https://www.researchgate.net/profile/Olena_Bryntseva

Найбільш
вагомі публікації

Кравченко Е.В. Аннотирование как вид учебно-методической деятельности при обучении иностранному языку/ Кравченко Е.В.   // Матер. XLIV Міжнар. наук.-практ. конф. науково-пед. Працівників, аспірантів та співробітників гірничого факультету УІПА [«Освіта, наука, виробництво: інтеграційні процеси в умовах інформаційного суспільства»], 10-20 січня 2011 р. — Стаханов. :  ГФ УІПА, 2011. – С. 90-94.Kravchenko H. V. Foreign language communicative competence of future teacher-engineers/ Kravchenko H. V.  //Fishing industry of Ukraine, 2009. – № 7. – Р. 25-26.

Кравченко Е.В. К вопросу о психограмме личности инженера-педагога/ Кравченко Е.В. // Матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф. [«Наукова молодь: досягнення та перспективи»], (2007 р.). – Л. : поліграфресурс, 2007. – С. 32-36. Кравченко О.В. Використання технології мовного портфеля в рамках гуманізації вищої технічної освіти / Кравченко О.В.  //Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. – Донецьк : ДНТУ, 2009. – Вип. 4 (146). – С. 191-194.

Кравченко Е.В. Телевидение в процессе обучения иностраннім язікам студентов технических дисциплин / Кравченко Е.В.  // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць. – Х : УІПА, 2004. – Вип. 7.
– С. 197- 2001.  Кравченко Е.В. Внедрение компьютерных технологий в изучение иностранных языков / Кравченко Е.В.  // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць. – Х : УІПА, 2004. – Вип. 6. – С. 184-192.

Бринцева О.В. Подорожна А.О., Особенности профессионально-ориентированного обучения иностранному языку студентов инженерно-педагогических специальностей. Scientific Indexing Services (USA), Citefactor (USA), International Innovative Journal Impact Factor SCIENTIFIC JOURNAL » VIRTUS» №6, Рубіжне, Луганська обл., 2016 – с. 101-104

Бринцева О.В. Foreign languages as means of studentsprofessional mobility development. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2020 р., No 68, Т. 1.

Bryntseva O.V. Professionally oriented teaching of foreign language writing of engineering students. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць. Х. : УІПA, 2020. № 69. С. 85-91 http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/380/316

Bryntseva O., Podorozhna A. “How to organize independent work of master’s degree students in the foreign language teaching”.Сolloquium-journal. Warszawa (Polska), 2021. № 8 (95). Vol. 2.С. 49-52 (http://www.colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2021/03/colloquium-journal-895-chast-2.pdf)

Bryntseva O., Monitoring Techniques In Foreign Language Learning In Engineering University. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. Харків : УІПА, 2021. №73. С. 104-111

Bryntseva O., Quality control forms of foreign language knowledge of Engineering students. Сolloquium-journal. Warszawa (Polska), 2022. №5(128). с. 32-35 https://colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2022/05/colloquium-journal-2022-128-2.pdf

Bryntseva О. TEACHING FOREIGN LANGUAGE LISTENING WITH MOODLE TOOLS AT HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION //Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики [Електронний ресурс]: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред. І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. CC. 139-144 https://mans.edu.pl/fcp/iOEUfFzs9BjEkLTg1Y1BSe0N_YAVTHwIIOgIaTAIABCRvRQMEOjBBaHICPXNtSBk6PjIyBV4RBDYnD1cYTk8cOjYCEg/2/public/wydawnictwa/zbior_prac_tom_1__26012023.pdf

Trokhymchuk, S., Bryntseva, O., Pasichnyk, M. (2024). Approaches to Foreign Language Teaching of Future Engineer-Teachers in the Context of Digitalization and Distance Learning. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 900. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-52667-1_7

Bryntseva O., Podorozhna A. Teaching adults a foreign language (on example of the extramural department of UEPA). Вісник Донецького національного університету імені Василя Стуса. Серія «Психологічні науки» / Гол. ред. проф. Вікторія Оверчук. Вінниця : Вид-во ДонНУ ім. Василя Стуса, 2023. Випуск 1(2). Сс. 47-55. DOI: https://doi.org/10.31558/2786-8745.2023.1(2).7

Bryntseva O., Podorozhna A., How the role of Englidh teacher has changed in the context of distance learning at a technical university. Warszawa (Polska), Colloquium-journal №26 (185), 2023. p.5-8  https://colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2023/12/Colloquium-journal-2023-185-1.pdf

Bryntseva O., Podorozhna А., COMMUNICATIVE COACHING AS A MEANS OF DEVELOPING FUTURE ENGINEERS’ FOREIGN LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE. Problems of Engineer-Pedagogical Education, Kharkiv: UEPА. 2024 (здана до друку)

Bryntseva O., Podorozhna А., METACOMPETENCE EDUCATIONAL STRATEGIES AND TECHNOLOGIES IN THE CONTEXT OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING AT AN ENGINEERING UNIVERSITY Colloquium-journal №20 (179), 2023 Część 2 (Warszawa, Polska) р.11-14 https://cyberleninka.ru/article/n/metacompetence-educational-strategies-and-technologies-in-the-context-of-foreign-language-teaching-at-an-engineering-university

Bryntseva O., Podorozhna А., DEVELOPING SOCIO-CULTURAL COMPETENCE OF FUTURE ENGINEERS IN THE TRAINING PROCESS OF ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES. Problems of Engineer-Pedagogical Education, Kharkiv: UEPА. №80, 2023. p.14-19 https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/538/459

Bryntseva O., Podorozhna А., Meta-subject educational strategies and technologies in the context of foreign language teaching in higher education. Сolloquium-journal №29 (179), 2023 Warszawa (Polska), р.11-14

Trokhymchuk S., Bryntseva O. Integration of artificial intelligence into university education: a focus on foreign language instructionConference proceedings of the VII International Scientific-Practical Conference «Information Technologies in Education, Science and Technology» (ITEST-2024), (Cherkasy, May 23-24, 2024). Cherkasy: ChSTU, 2024. p. 277-279

Участь у
наукових проектах

Участь у виконанні НДР: 

Тема: «Інноваційні технології навчання як засіб вдосконалення мовної підготовки
студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з іноземних мов» , 2004 р.; є відповідальним виконавцем; Тема: «Переклад та систематизація матеріалів з проблем вищої школи у світі Болонського процесу» , 2008 р.; є відповідальним виконавцем

Тема: «Формування професійних компетенцій майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання іноземних мов» (2015-2017 рр.) – виконавець

Тема: «Педагогічні умови комбінованого навчання іноземних мов студентів інженерно-педагогічних спеціальностей» (IV квартал 2017 р. – ІІІ квартал 2019 р.) – виконавец

Тема: «Підвищення ефективності засвоєння навчально-професійної інформації студентами інженерно-педагогічних спеціальностей у процесі іншомовної підготовки» (2020-2021 рр.) – виконавець

№ ФН 22-01 «Педагогічні умови студентоцентрованої та індивідуально орієнтованої іншомовної підготовки здобувачів інженерно-педагогічних спеціальностей у контексті вимог сучасної вищої освіти» (2022 – 2023 рр.) — виконавець

Тема: «Формування багатомовної компетентності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей у контексті європейської інтеграції: інноваційні підходи до викладання іноземних мов» (вересень 2024 р. – травень 2026 р.)» — виконавець

Рівень
володіння
ін. мовою
(мовами)

Англійська
– рівень С1/С2